1 Şubat 2015 Pazar

BEN GELDİM desen

 

Üstümde hırka var lakin üşüyorum ,

Seni her gördüğümde sanki yeniden doğuyorum .

Kaç yıl hatır vardır bir kadehte ,

Sensizliğin izleri içimde .

Kapıyı çalsan ''BEN GELDİM'' desen ,

Sensizliğin izleri yüzümde desen desen .

Yumruk atıyorum sensiz geçirdiğim yıllara ,

Sensizlikten kaçıyorum hızlı adımlarla .

Uzak denizlerde büyük hazineler ,

Vücuduma inip inip kalkan iğneler .

Sensizlik damlaya , damlaya göl olur beni boğar ,

Sen gidince hüngür , hüngür ağladı bulutlar .

Tarih benim sana olan aşkımı yazar ,

Sensiz beldelerde  hüküm sürüyor ayazlar .

Kaderi değiştiririm senin için ,

Sensizlikten içi yanıyor kalbimin .

Elimde mi ki seni sevmek ?

Sensizlik sarstı bedenimi , bendimi , beni .

Başkalarınınkine zevk , benimkine aşk denir ,

Unutturamadı seni bana kenevir .

Önümde bir kağıt asılı ,

O kağıtta senin adın yazılı .

Çiçekler açar ,  solar, açar , solar ve açar ,

Sensizlikten yeninden solar bu sensizliktir yar .

O gün hayallerimdi suya düşen ,

Umudum düşer , kalkar , düşer .

Senin heykelini yaparım bir yer bulupta  ,

Sensizlik soğuktur kutuptan .

Kalp atışımsın ey sevgili !

Senin ismin , cismin kurcalıyor beynimi .

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder